News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Jotte

De add-ons vi brukar använda är BAS Delta & Ranger pack, BAS Littlebirds plus Kegertys Russian  Weapons pack. Endel andra add-on's används också men just dessa är vanligast och borde räcka för ctrl's "Take back" uppdrag. :)

Jargong ja....  Skogstroll, spetsnäsor, Spetsnästa skogstroll.. :D  Den eventuella militära jargonggen är tydlig även för lekmän eller hur man ska säga. Ibland används väl rent "reglementsenliga order" men det är definitivt inget krav. Så länge man förstår vad som menas så spelar det ju ingen roll.

Jag är våldsamt sugen att spela ikväll också men om man ska upp och jobba kl 3 i natt är det nog ingen smart ide. :-/

Trevligt att du vill hänga på Assassin. Hoppas att se dig och andra framöver i höst om inte annat.:)

Obizzz

då kan vi ju spela till en 2:30 så slipper du problemet med att sova ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

Då blir jag sån här på kontoret efter tidningsrundan ----> :-Z

:D

Dubble0zero

Vi kan ju börja spela lite tidigare än vad vi brukar om ni vill och kan med tanke på Jotte... :)
...000... =)

Assassin

Jag kan spela närsomhelst, är online 24 timmar om dygnet nu i typ 1 och en halv vecka till... ;) (aaah, sköna semester..)

Fast nu måste någon peka mig mot en site som har alla era addons ni kör med så man är förberedd. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Jotte

http://www.ballistic-studios.com/
(Downloads upp till höger)
Kegertys kan vi ta via ICQ, kommer inte ihåg länken.

KeyCat

QuoteOriginally posted by Assassin
Fast nu måste någon peka mig mot en site som har alla era addons ni kör med så man är förberedd. :D

Eller läs första inlägget i denna tråd, står det mesta du behöver veta ;)

OPF torsdagar kl 19

/Christer (a.k.a KeyCat)
>> It's all about teamwork! <<

Assassin

Hm, okej bara att ladda hem trettio ton krigsmaterial då.. :) Trevligt att ni kör teamwork och inte fragfest! har ni gruppchef och sånt också?

Fast på OFP torsdag sidan står det att ni kör TS1. : Jag har bara TS2 vilket alltid har fungerat för mig. :
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)