FALCON-LAN I HELSINGBORG 21-23 FEBRUARI

Started by zebra, January 07, 2003, 18:02:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Swebeast

Kan tyvärr inte delta men jag tittar gärna in om jag får...:)

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Assassin

*suck* Det är sådana här tillfällen man önskade man hade körkort. :-(
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Obizzz

*tittar på Assassin och skrattar åt att han inte har körkort* :p :) ;) :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Assassin:>> Var bor du? Det kanske finns någon i närheten som du kan samåka med? Annars är det väl bara att börja bearbeta morsan/farsan... :)

Obizzz:>> Tyka dig inte. Det är inte alla som har råd till körkort när de fyller arton. ;) :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fozz

Då har även jag mailat!
Dock med innehållet "Tror/Hoppas", men det vore ju själve fan om det inte skulle gå.
Dags o sparka till jojjan ordentligt så man kan få lite fler flygtimmar under bältet.
Alla generaliserar...

zebra

Assasin: Om Bax dyker upp så bör du kunna åka med honom. Jag tror att han häckar någonstans i Lund-trakten...

z.

zebra

KeyCat,,, Spelar ingen roll om man flugit ngt på sista tiden. Alla är välkomna vare sig man är blind eller halvdöv... Se på mig och Maverix.... :)
Jag har en bullerskada på ena örat så man är halvdöv på det örat... och vi ska inte tala på Mavs syn,,,, när han inte kan urskilja en SA2 från en Search-radar på RWR:n.
:p

z.

zebra

Sweabeast: Synd att du inte kan vara med,,, men givet att du ska komma förbi...:)
Det går ju fler tåg....
z.