News:

No significant change

Main Menu

Spetsgruppe Alpha 13

Started by granQ, January 06, 2003, 00:56:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

#8
Om vi får en liknande uppslutning kommande tisdagar som igår blir vi lätt tillräckligt många för att köra två Spetsgruppe Alpha 13 kampanjer parallellt. Eftersom det nog blir roligast att köra med samma människor genom hela kampanjen kommer vi till nästa fråga...

Hur delar vi bäst upp oss i grupper om 6 st? Skall vi låta slumpen avgöra? Gruppering med de man "känner" bäst? Kanske uppdelning åldersmässigt är bäst?

Kom vi fram till något "beslut" angående hur vi skulle hantera misslyckade uppdrag? Skall man bara få en chans per uppdrag eller skall man få spela om det tills man lyckas? En variant kanske kan vara att man bara har aktuell tisdag på sig att klara uppdraget?

Ämne för diskussion...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

#9
Ja, det där med uppdelningen kan man ju se på två sätt, antingen så vill man spela med de man "känner" bäst, eller också så kan man spela med folk man inte "Känner" lika bra, och lära känna de...

Jag skulle nog faktiskt föredra att köra typ de som har kört förut på tisdagarna i en grupp och övriga i en annan, iofs så behöver man ju inte hålla så hårt på det, om folk vill byta hit och dit så kan man väl göra det, men som utgångspunkt så kan man ju ha det så... det är mitt förslag i alla fall... :)


Jag kom på en sak... Det där om man inte klarar uppdraget, då kan man väl köra om det någon annan dag innan nästa tisdag kanske... det kan ju iofs bli lite  problem om man inte hittar någon annan dag som passar, men då får man väl komma på en nöd lösning...
...000... =)

KeyCat

#10
Bara jag och DZ som har åsikter om hur grupperna delas upp och ang omspelning av uppdragen? ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

granQ

imorgon smäller det. och inget är planerat.. aj aj. Ska vi använda oss av skolgymnastik systemet, så om jag få jotte så får ni horizon.. (han gör ju bara "självmål"  ;)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

BEQ

Jag spelar helst med det gäng vi brukar spela på Vietnambanan. Varför? För att jag tycker att det är en bra framåtanda och det känns seriöst.

/BEQ

Mr Jim

Det flöt bra för mig. Tycker Vietnam banan är kul, men ibland måste man variera sig!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

KeyCat

#14
Handlar ju först och främst om hur vi delar upp oss i grupper om sex för den där Spetsgruppe Alpha 13 co-op kampanjen som totalt har 17 uppdrag men endast plats för 6 st spelare i varje uppdrag!

Tycker inte vi påbörjar ovan nämnda kampanj förrän vi kommit fram till lösningar på ovanstående frågor. Detta för att gruppen/grupperna skall ha möjlighet att planera uppdragen innan vi lirar dem.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

BEQ

Ok.

Jag är med i 1. grupp! Ha! Nu har jag bestämt mig!

:D

/BEQ