News:

No significant change

Main Menu

Inte missa!

Started by Jompalainen, December 18, 2002, 22:23:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phlerp

QuoteOriginally posted by Horizon

Jag kunde inte sluta skratta när jag såg David Schwimmer kliva fram och se allvarlig ut. Vad i helskotta gjorde han där? Killen är ju komiker för bövelen. :)

Hoppas att han inte kommer tillbaka igen. Då börjar jag allvarligt fundera på hur herrarna Spielberg och Hanks tänker... :D

Jag vet, men skall inte förstöra för dig genom att tala om det ;) ;) ;) ;)

Dubble0zero

Faan... (ursäkta språket) jag missade det... *suck*... jaja, jag har just fått hem mina 3D glasögon och jag glömde totalt bort allt annat...
...000... =)

Jompalainen

QuoteOO0: Sitter du med en bra lina så finns det ju på nätet. Har tagit hem flera avsnitt via Kazaa.
...i annat fall kan du skicka ett mejl med din adress så kanske en brevbärare med luva, skägg och fina röda kläder  kommer med en trevlig cd lagom till jul

Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Dubble0zero

Jag har kompisar som har spelat in det, så jag får snart se det, men tack i alla fall... :)
...000... =)

zebra

Köpte  DVD-boxen idag...... Åååååå så bra den är:D :D :D :D

z.

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Assassin

någon som reflekterat över att Tom Hanks (som producerat eller vad han nu har gjort i band of brothers) mötte Easy company i Saving private ryan? ;)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Obizzz

någon som reflekterade över hur han lyckades träffa ksp skytten som satt på taket i förra avsnittet? med granatkastaren på geväret på första skottet :/
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst