News:

No significant change

Main Menu

Till Administratören.

Started by Maverix, December 13, 2002, 09:14:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Jag önskar bli borttagen från NOSIG forumet.

Tackar för denna tid, det har varit kul så länge det varade.

Maverix
:-I

griffin

[Edit] Glöm min fråga. Läste just varför...

Synd. Ha det bra i framtiden!

Griffin
snappahead

granQ

vet inte varför (vilken tråd har man nu missat?) men varför bli borttagen? kan ju komma tebax om några år i värsta fall så vet alla vem du är..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

zebra

Mr Jim

Maverix>Vill du bli borttagen tar jag bort dig, men jag tycker personligen att du har lyft upp NOSIG standarden och lämnar du oss blir jag ledsen (för jag har fått intrycket av att du är en riktigt trevlig nisse) och våran F4 community blir nog ännu mera ledsen. Varför inte styra upp det mer ordentligt! Börja rekrytera några av de nya pojkarna och ha fler flygningar i veckan, 1 träningsflight och 1 seriös kampanj flight? Fan tom jag har börjat lira Falcon 4.0 igen pågrund av era seriösa kampanjer med planering och hela det kit:et. Jag har bara tid med ett spel online pågrund av studierna och Falcon 4.0 är roligare än OPF:r enligt mig ;)

Men som sagt vill du bli borttagen så tar jag bort dig. Jag väntar 2-3 dar om du vill svara annars utför jag din önskan!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Bax

uups.. tunga ord Mav !

Jag förstår frustrationen. Ett problem kan ju vara att Nosig växt kanska rejält och att nivån på alla Falconärer varierar kraftigt.
Vad det därimot inte är något tvivel om är ju hur seriösa vi är - jag har iallafall inte stött på så många seriöst intresserade av flugburen krigskonst någonannanstans !

Om man kunde bilda en stark mindre kärna som kunde bli väldrillad och sedan drilla vidare med andra grupperingar t.ex så kunde ju vi skåningar träffas t.ex en gång i månad för seriös LAN för att just öva com och taktik och inte göra för stor grej av det.

vad tycks
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Maverix

Låter som en utmärkt idé Bax, vi är ju trots allt en hel del skåningar här nere!
Att bli duktig kräver den typ av sammanstrålning du nämner Bax och just nu känner jag mig otroligt osäker på BREVITY kommunikationen i Falcon.

Jag och zebra har försökt att prata BREVITY och engelska så mycket som möjligt i Falcon av den enkla anledningen att vi en dag vill träffa andra skvadroner utanför Sveriges gränser och flyga RedFlag eller Campaign.
Detta är dock omöjligt om man inte går in för det stenhårt i början och intensiv flyger, och övar och övar, betalningen kommer senare i form av "kvallitets tid", då flygtiden kan begränsas till ett välplanerat uppdrag som varar max en timme eller två i veckan, precis som vi har det nu.
Jag tror om man upptäcker tjusningen med professionell briefing och kommunikation osv osv kommer detta automatiskt bidra med att flera NOSIG medlemmar flyger på våra söndagar.  
Resultatet blir att Falcon känns 1000 ggr roligare och tar MINDRE av ens tid än vad den faktiskt gör idag, man har något att se fram emot helt enkelt.

Jag kan tänka mig att ta rollen som "instruktör" när jag själv behärskar kommunikationen och taktiken i Falcon, men som läget är nu är jag långt därifrån.

Maverix    

Mr Jim

Maverix>Jag utser dig här efter till officiell instruktör på Falcon 4.0(Med den lilla makt jag besitter)!! Jag tänker inte sparka ut dig oavsett om du vill det eller ej från NOSIG. En sån tillgång som du är till NOSIG tänker inte "föreningen" förlora och jag tror många håller med mig!

Titta även på din mail.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com