News:

No significant change

Main Menu

F4 Red Flag - Team vs Team

Started by KeyCat, December 10, 2002, 17:53:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Jim: Öh... hade jag en idé? Jaha, tack tack!!  =)

Men jag hoppas att det gick fram att jag försökte säga att vi bör ta det lite lugnt med vad "seriöst" är.

Mav: Jepp, på dig med! =)
Mvh  - Stefan -

Mr Jim

Hehe, well nu har jag strukturerat lite ;)

Slegde>Alltså din idé jag lånade var det där med 2 grupper.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

zebra

Sledge:
Det är därför vi vill "träna" vårt brevity-snack... dvs för att sila snacket.
Om du tycker att det är fel att "dela upp" vad skulle du föreslå?? Jag ser inget fel i att man kör det som vill köra och det som man behärskar.. Det är upp till var och en att lägga den tid på falcon så att vederbörande har nått en viss skills för att kunna joina.

Kommer upp till Värmland den 23-26. Sedan sticker jag söderut igen.

z.

Maverix

Ja, jag orkade inte kommentera Sledges BREVITY kritik, du formulerade det mycket bra zebra. Verkar som om Sledge inte förstått att hela grejen med mitt utspel denna fredag, det är just kommunikationen och BREVITY snacket jag önskar vi la ner lite mera tid på för att få största möjliga utbyte av våra Falcon träffar.

Maverix

Åter igen, grattis zebra på födelsedagen.

KeyCat

Här sitter man barnvakt under en eftermiddag/kväll och hela helvetet brakar lös i NOSIG's F4 forum :D

Orkar inte analysera var på skalan jag själv ligger och det spelar troligtvis mindre roll, men håller med Griffin att det finns en hel del andra saker runtomkring som måste dela på de 24-timmar dygnet erbjuder.

Blev lite förvånad när jag läste att du tackade för dig Maverix men kan till viss del förstå ditt synsätt. Blev dock glad igen när jag insåg att alla är öppna för att försöka hitta lösningar på problemen.

Simma lugnt ctrl och grattis på 40-års dagen Zebra :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Maverix

Om du "snor" 6% av 24 timmar vad får du då KeyCat?:D :D

Maverix

"Hoppas du kan vara med på våra övningar här i Skåne"

granQ

men det blev väl bra.. krävs ibland att någon rör om i soppan så inte folk sitter still. Bra gjort maverx. Jag har väl 40 timmar i falcon4, suger rätt allmänt men seriös det är jag och tycker att ni får ta och lira oftare.. så joinar folk lite oftare och sen när söndagen kommer vill alla som spelat under veckan vara med. Tycker iallafall det är bra. NOSIG kampanj, 100 % seriös söndag. Helst briefing och sånt i förväg och under veckan är det mer öppet hus. även om man bara flyger runt helt planlöst kan man ju träna formation, brevity med mera.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

griffin

Hehe, det verkar arta sig finfint det här. Jag fick verkligen sug efter att köra Falcon mer seriöst nu!

Och Maverix, jag lovar, det finns de som kan få tiden att *inte* räcka till! Jag kan förklara för den som orkar, men inte nu. Just nu nöjer jag mig att glädjas åt folks (inklusive min egen) nytändning på forumet!

Griffin
snappahead