News:

No significant change

Main Menu

LAN-träff

Started by zebra, December 07, 2002, 15:04:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

hmm jag som brukar placera spaken till höger då blir det svårt att somna bakom den :P
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

T0TT

LAN..., fean count me in!!! GBG funkar bra för mig me!! har ju gamla lumparpolare därnere!!  alltid slagga där! Lomez e nog oxå me!! han brukar inte vvara svårflörtad!! :D :)
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+,  MMX,  3DNow (2 CPUs)
2048MB RAM
NVIDIA GeForce 6600 GT x2 SLI
Sound Blaster Audigy 2 Platinum
Logitech z-5500

SledgeHammer

Horizon: Blir det i Gbg så boka in mig på en av dina platser så släpar jag med mig NAD skivan =)
Mvh  - Stefan -

zebra

Gubbar!!!!
Om det nu blir Götet (som verkar som ett kanonalternativ) så skulle jag vilja se lite action direkt efter jul-ledigheten.  Menar att man tar tag i det och sätter ett datum och att man har koll på det praktiska. Vill inte riskera att det ska rinna ut i sanden eller att det drar ut på tiden och vi kommer in i mars/april.  
Hoppas det är ok...

z.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

bALoO

Jag har nu talat mig samman med Fluff och Phlerp. Tyvärr så kunde vi inte hitta en enda helg innan mitten av mars som passade för lan-träff. Vi meddelar således härmed att vi inte kan fixa träffen här i Göteborg och hoppas att det löser sig på annat sätt.

MVH
/bALoO
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

zebra

Inga problem. Vi i Hbg tar hand om den här omgången och planerar in den till mitten av februari. Återkommer om exakt datum och organisering.
Hoppas inte att förra helgens turbulens har avskräckt.
Mottot är att ha kul både i "luften" och vid sidan om. :p  
Vi återkommer under julhelgen med vidare info.

Ha det gott gubbar och ha en härlig jul

sandro:)