News:

No significant change

Main Menu

JAS Simulatorn?

Started by Fozz, November 27, 2002, 16:07:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

QuoteOriginally posted by ft

Ljudet är nog det bästa du kan hitta i Hi-Fi. En lustig grej med domen är att den får alla ljud med källa inne i domen (utom högtalarna, som är passade för det såklart) att låta som om de kommer från domens mittpunkt. Lite förvirrande när någon står till vänster om en och man hör hans röst från höger... :)

Att få komma dit är svårt för oss som jobbar här så för en utomstående, ganska kört... man skall nog känna någon i så fall. Och nej, jag kan inte ordna det. :/ Man får inte ens ta med anhöriga in på området, utom på speciella Saab-dagar en gång varje år. Roligast blir det när nyblivna föräldrar har med sina telningar för uppvisning på arbetsplatsen. Enmånads spädbarn i bärstol - med gästkort från säk. ;)

Mvh,
 /ft

Anhöriga?... Hmmm... FT, vill du gifta dig med mig? :D

Skämt åsido, det låter grymt. Men för att vara lite mer relistisk... jag börjar att få lite abstinens sen sist så jag tänkte dra till Linkeboda och ta en vända på flygvapenmuseum... kanske inte förrän efter årsskiftet men ändå. Sugen. Flygvapenmuseum är faktiskt riktigt jädra bra. Och då har jag varit på ett några museer i både Staterna och England.

Nån som skulle vara intresserad att haka på då? Vore skoj att smyga omkring bland planen med likasinnade :)

Griffin
snappahead

Horizon

Jag är gärna med. Starta separat tråd för detta? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Kan tänka mig att jag och min digitalkamera skulle kunna hänga med på en sådan tur!
Mvh  - Stefan -

ft

Om jag är i stan är jag på - reser till Skåneland 22/12-5/1 eller så...

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Bax

Om Griffin gifter sig med dig så får väl jag ta på mig blöjan Ft !:D

Själv har jag blivit lovad att prova J-37 simmen i såtenäs hur många gånger som helst, finns inte så många kvar, men kolleger med militär bakgrund verkar vara opålitliga

:-(

I övrigt så finns det ju en taktisk stridssimulator vid bromma med flera stationer i LAN som påminner om det som vi håller på med ! vi kanske skulle ta och läxa upp dom lite !

Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Weas

Jag skerv ett mail tuill huvudmannen i bromma (Åström) och frågade snällt och iontresserat om vi fick komma på studiebesök, inget svar :-(

Måste nog ha kontakter för det antar jag...

Nordic Simulator Group
www.nosig.se