News:

No significant change

Main Menu

En lekstuga för jänkarna.

Started by Maverix, December 08, 2002, 13:31:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Andreas

Ojojoj, du är sent ute :D

http://straight-pipes.org/nosig/read.php?TID=1042

Iofs är din drygt 1/5 så stor men ändå :) :) :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Maverix

Kanske det,  men filmen ligger på en "snabbare" server hos mig plus att den är komprimerad från 160Mb till 35Mb.

Maverix

Lupson

Varifrån kommer filmen och vad är det som sker egentligen? Jag får intrycket att det är en UAV som filmar. Känns jävligt läskigt att dom med IR kan jaga och bekämpa enskilda personer...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Maverix

Det är jänkarna som jagar terorister med en AC130 i Afganistan.

Maverix

Mr Jim

Det jag undrar av rent teknologimässiga skäl är om det är en H-version eller U-version?

http://www.af.mil/news/factsheets/AC_130H_U_Gunship.html
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Hmmm... Snacka om att slå till på ett kliniskt sätt. Personalen som sköter UCAV'en sitter nästan och flinar när killarna som springer på marken flyger i bitar. :-OO

Befäster väl uttrycket "War is a dirty business, but someone's gotta do it".

Intressant att se att AC-130'n bara använde 40mm och 105mm kanoner vid bekämpandet av bilarna och gubbarna. De var väl antagligen rädda att spårljusen skulle röja dem om de började brassa på med sina Gatlings.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Jim:>> Jag tror att det var en Spooky. Att de kunde se målen på så långt håll innan de kom fram till målområdet, tyder på detta. Predatorn flög ju ganska länge över målet, men Spooky'n dök upp precis innan de började skjuta.

"Gun ready!"
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names