News:

No significant change

Main Menu

Falcon Status

Started by griffin, October 22, 2002, 13:26:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

En ingivelse fick mig att sparka igång Falcon efter en lång tids träda. Mmmm... Det slog mig hur trevligt Falcon är, men hur mycket mer det fortfarande skulle kunna vara.

Just denna gång så fick jag ironiskt nog min första CTD, när jag avslutat ett träningsuppdrag. Jaja...

Till min fråga - vad händer på Falcon fronten egentligen? Jag är dåligt uppdaterad. SP3 gäller fortfarande, ok - men vad är på G?

Saker som kanske är skitsaker jämtemot t.ex. AI och kampanj, men som jag saknar

- Snyggare cockpit. Såg att nån gjort en som man får pynta för... finns det nåt bra som är gratis då?
- Krascherna är patetiska
- Ljudet är underbart när man drar på A/B men borde det inte finnas flera nivåer på det?
- Bättre texturer på marken. Tag startbanan som ex... arrh... :)

Jaja... Falcon är väl inte för oss grafikjunkies längre, men jag älskar mitt Falcon ändå! Men har det inte varit väldans tyst i communityn nu, eller rör jag mig på fel ställen?

Jens
snappahead

Clark

Jag kör med Panthers cockpit (1024x768). Den är inte väldans mycket snyggare än standardcockpiten, men den erbjuder nattbelysning, vilket är väldigt trevligt.
Cockpiten kan du hitta på:
www.f4freeware.net

Annars är väl SP4 på väg, när vet nog ingen. Kolla in f4ut.frugalsworld.com för uppdateringar.

/Clark
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

SledgeHammer

#2
RSN<TM>  =)
Mvh  - Stefan -