News:

No significant change

Main Menu

Korea 2005 NoSiG

Started by SledgeHammer, August 24, 2002, 17:13:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Såja... nu finns det en Korea2005 NoSiG. Fortfarande beta men alltid något =)

Korea2005v1 NoSiG - För nedladdning Men s$$an då... Passagen gillar inte länkar direkt till filer tydligen. Kopiera länken och klistra in i ett nytt fönster så fungerar det.

Den ska packas upp i F4Patch biblioteket i en expanderad installation. (Jag har inte helt fått kläm på det här med installationspaket, det blev 45MB stort...)

Expanderar sin installation gör man på detta vis:

- start the FalconSP config editor
- in the menu's select "Save selected patches as filter"
- you will get a message that asks if you want to expand F4 patch
- select yes
- select yes again
- select yes again
- select yes again

Efter expandering och uppackning startar man F4Patch, öppnar "Canpaigns", högerklickar på "Korea2005 NoSiG" och väljer "Select". Klicka bort varningen som dyker upp och välj "Apply"

Starta alcon och välj den nya kampanjen. Stäng ner Falcon och starta igen (detta pga ett problem som kan uppstå med en registernyckel). Starta en ny kampanj och provflyg!!! Tankar, klagomål mm till mig...:)

Läs readmefilen som installeras i Falcon biblioteket!

Som sagt, vill ni ändra på något så hojta.

Just det. För den här kampanjen liksom för "Korea 2005" så bör "Airbase Relocation" vara avstängd varför jag föreslår att vi stänger av denna inställning. OK?

Jag ska försöka hinna med att starta upp en kampanj och sätta ihop en briefing ikväll men hinner jag inte med det så får vi flyga "på känn" imorgon kväll och planera inför varje uppdrag.
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Hmm, vet inte. Testa? Men jag skulle faktiskt kunna tänka mig att det skulle räcka med servern. Det känns så.
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Det hoppas jag med, har inte haft någon CTD än med denna installerad.
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Gôtt!

Du inbillar dig inte. 8st nya ljud finns det förutom EngineA, EngineB och F16Int. 11st nya allt som allt. Vilka är det då? Rabbla upp nu!
Om något låter konstigt och missnöje uppstår så är det bara att övertala mig att ta bort eller rota tag i ett nytt bättre och skicka till mig.
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Då ska vi se...

AIM-120 - check
Gun - check
Gear - check
EngineA - check
EngineB - check
F16Int - check
BurnerI - check
BurnerE - check

Vilka är kvar då månne? =)
Mvh  - Stefan -


KeyCat


Tack SH! Skall testa när jag får tid...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Assassin

Um, hur tusan installerar man det? gjorde precis som det stod, men efter det sista "click yes again" så skulle man skriva in ett filter namn... så jag skrev in nosig ;) men sen kan jag inte öppna f4patch och välja någon kampanj där.

(har totalt noll erfarenhet av campaign installationer iof.. ;))
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)