News:

No significant change

Main Menu

Flygdag på Alvik

Started by Newsoft, June 08, 2002, 19:23:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Newsoft

Man får gratulera till ett fint arrangemang på Alviks flygplats idag! Kul att få prova på Cougar också! Skulle bara få öva lite mer... ;)

Tack för mig!

//Daniel

Anubis

Instämmer med ovanstående! Kul också att se "fejjorna" bakom era callsigns *g*

Er demonstration tycktes dra en hel del folk och det är väl bra för åteväxten kan man hoppas! :)

Synd att själva flygdagen var blaj! :-/

/Micke

Mr Jim

Norrländskt framtida LAN säger jag ;)

Kanske med briefiengs på storbilds TV eller filmkväll som avslut? ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Wasp_EAF331

Roligt att ni tyckte det var bra :) Lite nervigt när man inte vet vad folk förväntar sig att få se?  En äldre gentleman frågade mig om var simulatorn var? Jag pekade på våra två datorer och sa att det är bara att prova... Hans svar var :-/

VAAA jag trode att det skulle vara en RIKTIG SIMULATOR......


Man kan inte ge alla vad dom vill ha ;)

Mikke_EAF331

Jag vill också ha en Gripensimulator... ;)

Vanligaste frågan från äldre: - Vad kostar en sån här då? I vissa fall med syftning på "simulatorn" = dator med stickor, i andra fall bara med tanke på stickorna. Var i alla fall ingen som sa att man var tokig när man berättade. :D

Missade tyvärr både T-6:orna (Sk-16) och Vampirens uppvisning, men fick i alla fall se dom starta för att flyga hem. :)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Newsoft

Mikke, jag har hört att du känner en kollega till mig. Per G. Jag jobbar med honom på Vattenfall.  :)  Världen är liten.

Mikke_EAF331

Aha, så det är du som är Daniel? LOL
PG sa att en kollega varit där, och också testat flyga. Hmmm. Måste erkänna att jag hade lite svårt att hålla koll på vem som var vem, ni skulle ha haft namnbrickor. ;)
Mikke_EAF331, C.O. EAF