Boot camp och den försvunna avfyrningsanordningen?

Started by ft, May 21, 2010, 20:05:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Jag installerade ArmA II igår och gav mig på Boot Camp. Lallade omkring lite och gav mig sedan på AT-vapnen. Gamla fina P-skottet, inga problem. Sedan den nyare, SMAW heter den väl. Därefter blev jag påskjuten av några galna ryssar eller vad det var som väl vad jag förstått hade rymt från nästa steg av utbildningen, så där fick det bli lite skarp tjänst innan jag gav mig på nästa AT-vapen, Javelin. Hittade själva projektilerna, men... borde det inte finnas en tub nagerst också? He blev som småsvårt att lyckas avfyra något... någon som vet var launchern finns?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Salsam

Nej du har bara missförstått det... du får pocka upp en tändare först och sedan välja "light fuse" i rull menyn. Sedan kastar du den med fördel med lite sats.

Horizon

Nej, du har missförstått. Först måste du doppa veken i fotogen, därefter föra ner den i det runda järnklotet, därefter "light fuse" och därefter "throw bömb" i rullmenyn. Lycka till!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Haha, man kan alltid lita på NoSiG när det handlar om att få goda råd.

Med andra ord, inte ett dugg klokare men i alla fall underhållen. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Fick leka med Javelin i the Armoury istället. Verkar lite slumpmässigt med vilket mål den väljer, och man kan inte skjuta på något som inte spelet anser vara En Stridsvagn(tm). Jag som såg framför mig oändliga mängder med Destruktionslekstuga(tm) med en någorlunda korrekt modellerad IR-sökare.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus