News:

No significant change

Main Menu

Family Guy

Started by F16_Filur, August 19, 2009, 11:46:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Fel av mig, så här ska det vara:

Stewie Griffin:"So you're saying she does NOT have an alibi?", Brian Griffin:"Well, no.", Stewie Griffin:"Ok, so we've established that she ain't got no alibi - she ugly! She Ugly! U-G-L-Y she ain't got no alibi - she ugly!", Brian Griffin:"Screw off.", Stewie Griffin:"M - she's major ugly, O - she's fat and pugly, O - my god, no the cow says Moo!"

http://www.entertonement.com/clips/zcymlpjmlw--She-UglyFamily-Guy-Stewie-Stewie-Griffin-stewy-

Hehe, skita i det blå skåpet hade jag hört, men inte saxofonen.  :) Är det en variant med överklassfrisyr månne?  ;D

Den där Audi-handlaren såg för övrigt inte snäll ut, en riktigt säljare. Kommer att tänka på Finchy från The Office.

Horizon

Tror det var min fru som på lyran myntade begreppet att skita i den blå saxofonen. Vi hade rätt kul åt det. Det var på samma midsommarfest som en polare avslöjade att han minsann inte kan dricka nubbe eftersom den kommer ut genom näsan direkt. Nyfikna som vi var tvingade vi såklart honom att ta en Hallands fläder och visst, den kom ut genom näsan som ett skott! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Vilken grej! Har aldrig hört om något liknande förr.

Först trodde jag du tänkte skriva om ett avslöjande där han tänkte komma ut ur det blå skåpet....  :D

Phlerp

Var inblandad i en diskussion på ett annat forum häromdagen och associerade direkt till det här klippet från Family Guy:
http://www.youtube.com/v/znowCx_y7nU

Rätt bra beskrivning hur väldigt många diskussioner brukar sluta på diverse forum.

Horizon

Haha, ja det stämmer jäkligt bra. Men Corporation, Alliance and Organization Discussions på EVE Online's forum drar det hela ännu ett steg längre. Att läsa den forumavdelningen är som att be om en svår hjärnblödning.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names