ArmA II 1.04 patch släppt

Started by KeyCat, September 26, 2009, 11:20:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

>> It's all about teamwork! <<

Slammer87th

Quote from: KeyCat on September 26, 2009, 11:20:23
För er som inte hängt med...

http://www.gameupdates.org/details.php?id=3755

/KC



Har haft ArmaII liggande på hyllan ett par månader nu... cellofanen är kvar runt boxen, så tragisk är jag för tillfället  :-\

ctrl

Och jag kunde inte patcha trots att alla moddar är avinstallerade och då tappade jag intresset igen... det är skumt, ArmaII är verkligen allt vi velat ha sen vi pinades med problemen i OPF men av okänd anledning har det verkligen inte slagit inom NOSIG :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Har fanken inte tid att sätta mig in i något. Det som fungerar för mig är CS och TF2 då man kan spela 30 min för att sedan byta blöja m.m. Anrop verkar ha lyckats med att få ihop ett organiserat gäng. Åtminstone så ser det ut så på TS emellanåt.

Horizon

Jag köpte ArmA direkt när det kom ut och första gången jag lirade det "live" var på lanet i våras (2 år efter jag köpte det). Sen kom ArmaII nästan samtidigt och jag tänkte inte göra samma misstag igen...

Hehe Rivern är där några av oss andra har varit i många år nu. ctrl du får skaffa kids så kommer inte heller du att sitta några längre stunder framför burken. ;)

Jag har legat på golvet i vardagsrummet och torkat spyor med trasor ikväll. Jag såg både varmkorv, makaroner, lax, potatis, välling, smågodis och ärtor. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Subroc

anrop har verkligen kommit igång med både coop och pvp spelande, körs organiserade lir varje lördag eller söndag med runt 20-30 pers. Har dock inte deltagit så mycket själv eftersom jag fortfarande lider av ctd i mp.

KeyCat

#6
Japp, Anrop.se killarna är definitivt aktiva!

Ytterligare alternativ är Charlie Foxtrot (nya IC:ArmA) för ArmA II som jag själv skall joina igen inför kampanj #1 som börjar lagom till hösten e här på riktigt, beta kampanjen har nyligen avslutats men jag var inte med i den.

Detta blir min 4:e kampanj och det är kanon att lira 50 vs 50 i strukturerad form. Om det blir som i IC:ArmA är det ett slag/vecka, 3 timmar långt och kampanjen pågår ~10-12 veckor innan vinnaren koras.

Mer info här:

http://cfarma2.com/forums/general-discussion/basic-questions-about-cf/

Eller läs äldre trådar om IC:ArmA som finns i detta forum... Rivvern var med en sväng innan men pallade tydligen inte trycket j/k   ;) ;D

/KC

>> It's all about teamwork! <<