Simulatorer man inte trodde fanns

Started by ft, August 26, 2009, 18:34:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Quote from: Subroc on August 27, 2009, 19:40:12
ft: köra-omkring-i-stan simulator verkar tufft vad heter den, lillsyrran ska ju ta körkort snart så då kanske man får en "bra" anledning att köpa en g25 (Mängdträning är viktigt) :D

Subroc,
fan, du tänker bra du!

Det är inte så att din lillsyrra behöver fler handledare? Har bara lillbrorsan som är utan körkort och det är ett par år kvar... alla de andra har redan. Och jag vill också ha en G25.

Driving simulator 2009

QuoteSätt dig tillbaka bekvämt i din nya bil och åk ut på en spännande tur runt i en fiktiv stad, och möt olika realistiska trafiksituationer.

En stor variation av olika fordon i olika storlekar finns att välja på. Och det spelar ingen roll om du kör en liten bil eller en limousine, du kommer alltid ha full kontroll tack vare de många olika kameravinklarna. Det finns många utmaningar som måste klaras av. Och det är upp till dig att klara av dem prickfritt.

Men... "du kommer alltid att ha full kontroll"?

Tvivlar på att de lyckats dynga in så många hjälpfunktioner att vi inte skulle lyckas överlista dem. :D


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Subroc

Köpte Farming simulator 2009 åt min traktortokige systerson som fyller 5 på söndag. Som ansvarsfull vuxen var jag ju tvungen att prova ut om spelet lämpar sig för 5 åringar ;D och ja är ju kanske inte på samma nivå som f4:af i realism direkt (jag anser ju att nått som kallar sig simulator åtminstånde ska ha en första persons vy..) men som sagt för en traktortokig 5 åring är det nog fullt spelbart.

fasen lillasyster tog ju körkort igår, så jag får tänka över min plan för att få köpa driving simulator med tillhörande g25 :)

Av de spel i "X simulator 200X" serien jag testat (flight, ship, train och farming) är nog flight den enda som kan kallas simulator med rätta, övriga verkar hängapå namntrenden.
dock skulle jag vilja prova super-mega-delyx versionen av shipsim men den lär kosta en slant

ft

Jag köpte Virtual Skipper 5 och det var faktiskt läckert för en gammal seglare!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus