News:

No significant change

Main Menu

Vart har jag hamnat?

Started by oqvist, January 04, 2009, 11:26:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Ja, sen man byggde nya burken har man ju en hel drös med spel man bara måste testa. Problemet är bara att sedan jag drog in MSFS X så har jag 1,5 GB kvar på systemdisken. :D

Fallout 3 vill jag testa, Crysis vill jag testa, CoD4 vill jag testa. EVE har jag varit rätt trött på i ett år ungefär, men det är ju som heroin tyvärr.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

MMORPG ja... fy fan, sånt håller jag mig ifrån. Det är ju nördigt! Dessutom betala pengar varje månad för att kunna spela när det inte är säkert att man vill/hinner varje månad. Nej tack!

Fast forward till de lugna dagarna efter nyår då jag snubblade över Entropia Universe. Samma spelmotor som i Crysis, d v s toksnyggt. Stor värld att utforska och läckert interface. Massa folk och vad det verkar stor potential för social interaktion. Inga månatliga betalningar utan det är i grunden gratis. Om man inte vill spendera mycket tid på trälgöra är det dock vettigt att investera lite riktiga pengar som blir till in-game currency.

Börjar precis komma in i det och det är faktiskt kul. Får se hur länge det håller i sig. Gillar att det bara kostar när man spelar, och då så mycket som man vill investera. I teorin kan man tjäna pengar i spelet och plocka ut dem som riktiga slantar men i praktiken skall man nog ha en jäkla tur för att lyckas med den saken.

Nu vill jag prova Crysis också. Suck.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Obizzz

Hörrudu oqvist, dig känner jag igen :D

Välkommen, till mitt gamla stammisforum där jag inte är så aktiv längre sen jag började med bilsimmandet hehe.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names