News:

No significant change

Main Menu

epostklienter i trayen?

Started by F16_Filur, October 05, 2007, 15:26:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Finns det någon som går att minimera till trayen? Jag har provat Outlook Express och Mozilla Thunderbird.

Andreas

Det finns tredjepartsprogram som fixar att få ner programmet till "trayen".
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO


F16_Filur

Förresten, varför föredrar vissa Thunderbird framför OE? Har för mig Sledgehammer skrev nåt om detta.

Denna verkar ju inte som en enhet med Firefox, vilket är fallet med Opera där man kan läsa mailen i en ny tab. Problemet med Opera är att man behöver en betalversion för att få vissa funktioner. Tex kunna flytta meddelanden till mappar istället för bara filtrera eller deleta dem.

Andreas

Jag har som policy att inte använda piratkopierade program. Nu faller inte OE in där eftersom det är gratis, men jag försöker även använda free software/open source i så stor utsträckning som möjligt som i sin tur använder öppna standarder.

De program jag använder ska helst också vara relativt nischade. Alltså inget allt i allo-program som gör allt, ala Opera som är webbläsare/e-post,news,rss?/bittorrent.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO