News:

No significant change

Main Menu

Att få igång Addons

Started by Salsam, August 05, 2007, 12:47:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

Hepp! nu är det jag igen :-OO

Kegetys ArmA launcher funkar hyffsat för mig men kompisar har problem att få den att fungera... tyvärr finns det ingen bra FAQ eller manual till den som talar om hur det egentligen skall vara (känns mer som jag har haft tur).
Någon som har kunskapen och tiden att länka till/lägga upp en tråd om hur det fungerar och hur det skall läggas.

Samt om nu detta inte funkar, går det att skapa genvägar för addonsen. Men går de att skapa en genväg som startar flera addons samtidigt? isf hur skriver man detta i genvägen?

Ojdå mycket text för bara 2 frågor:

1. Hur fanken får man Kegetys ArmA launcher att funka?
2. Hur skriver man i en ArmA genväg för att få den att starta flera addons samtidigt?

Och så en bonus fråga! :D

Vad krävs för att starta upp ett eget Evolution spel? För att, låt oss säga att Controls server inte uppe :-OO :-OO :-OO :D

Dubble0zero

ArmA launcher har jag ingen aning om, däremot genvägen är inte så svårt...
Du skriver bara mod="namn på mappen";"namn på mapp 2" och så vidare, separera de olika mod mapparna med ";".

Edit: nu vart jag lite osäker föresten, det kanske var ett vanligt "," man ska ha mellan... jag är inte hemma i västerås där jag har spelet installerat, så jag kan inte testa, men om det inte funkar med ";" så testa med "," i stället...
...000... =)