får inte igång det igen... helt plötsligt

Started by Salsam, July 27, 2007, 15:15:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

QuoteEn obligatorisk säkerhetsmodul kan inte startas (7001).

Se http://www.securom.com/message.asp?m=module&c=7001&l=sw för mer information

Allt den säger... jag har provat ta bort alla min virtuella drivers men icke!

Några förlsag?

ctrl

ingen aning... ännu en legal användare som drabbas av overksamma kopieringsskydd :-X
Control
87th Stray Dogs VFW

Salsam

och vipps så var det igång igen... vad gjorde jag? Ingen aning!
Det märkliga är att jag hade spelet installerat och fungerade fint... sen kluddade någon mod till så jag inte kunde se mitt vapen. Då installerade jag om spelet och fick felmeddelandet :-OO  (fast jag samma kväll kunnat kolla på film via Deamondtool med virtuella diskar OCH spelet installerat)

Jaja nu funkar det iaf! Jag kan högt rekommendera 6thsense nya tracers och RHS Mi-24 Hind till ArmA :D

Först härrom kvällen testat Evolution på nätet och är helt fast nu! :D :D  Saknar dock lite NOSIGare som stridsparskamrat/wingman! Var är ni? Någon av servrarna som Ni rekommenderar?

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ctrl

Evolution är ett uppdrag (Fel Evolution ÄR UPPDRAGET som gäller för Arma nu). Uppdraget tar 2-8 timmar beroende på hur många och hur bra lirare som är på servern.

Jag har Servern Anrop/Nosig c2d 100Mbit uppe ofta. Jag slänger upp servern klockan 12:00 idag lördag den 28e. Join in progress är på så det är bara att hoppa in under kvällen/eftermiddagen.
Control
87th Stray Dogs VFW

Subroc

den som ändå hade en vettig uppkoppling... :(
får ladda ner SP versionen av evolution och tröstspela lite