News:

No significant change

Main Menu

ArmA Online

Started by T0TT, April 15, 2007, 11:33:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

T0TT

Tjo!

sitter här i min ensamhet o funderar på o lira lite ArmA. till min stora förvåning så har Ctrl en coop-server uppe, åhh underbart tänker man, MEN jag kan inte logga in på den  =(

Så jag söker längst bak i mina tankar vad denna sida hette när man lirade F4 som mest, fanns ju ett ArmA forum =)

Vore kanon o lira med er gubbs igen, va toklängesen ju!

Är med i en liten klan på 4 pers under taggen T-Bone [FörsvarsMakten], vi röjer på o ligger jämt bland top 5 på dom stora servrarna.

Vore fint att ha er på msn lr liknande för att vara med på lite krig!

mvh
T0TT
T-Bone
T0TT@hotmail.com (T0TT med nolla)
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+,  MMX,  3DNow (2 CPUs)
2048MB RAM
NVIDIA GeForce 6600 GT x2 SLI
Sound Blaster Audigy 2 Platinum
Logitech z-5500

Control87th

Alltid skoj när folk hittar fram. Just när du försökte så lekte jag med lock/unlock funktionen. Nu har servern kört ett par timmar, tänkte precis säga att allt har fungerat ypperligt men nu tappade jag och hälften av spelarna connection. På väg in igen.

Ikväll kör jag Evolutionuppdraget, fn ver 1.3a

Om ni försöker men inte lyckas komma in så hojta till på GTB ts-servern.

:D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



granQ

så du kör servern i princip alltid igång nu eller?
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

ctrl

Njae, men tanken är väl att ha den uppe under söndagar. Som jag skrivit på bisforumet. Helst skulle jag vilja spara sessionen och köra säg från 18-23 varje söndag och fortsätta där man var efter varje omgång.

Tyvärr finns ju inte stöd för detta i Arma (ännu?) En tanke är att ha servern på en virtuell maskin, undrar om prestanda räcker...
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Skulle köra lite på din server idag control men uppdraget var ju typ slutfört.   :P Ska du starta om det?

ctrl

Vi försökte avsluta under kvällen men det gick inte att få de sista 10 uppdragen slutförda. Nu har jag stängt servern, den kommer förmodligen inte upp igen föräns till helgen.

Tips till alla armalirare, kom in på TS på helgerna...
Control
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

Jag skaffade ju ArmA för ett tag sedan har inte hunnit köra så mycket bara, har två kollegor som var intresserade också men den ena sitter utan internet för närvarande
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst