News:

No significant change

Main Menu

Klart sevärd...

Started by KeyCat, November 12, 2006, 19:39:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Att Harriern skjuter Sidewinders mot markmål? :)

Kul video. Killen med bananen på ryggen var bäst. Men jag undrar vad för fantomdator man behöver för att kunna köra det med flyt?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

#9
Korrekt Horizonten! Du vinner en helgs kozak pardans och tillhörande aktiviteter med "PK-mannens" syster (som för övrigt också är halvsyster med Borat) :D

Återstår att se vad för HW som krävs men det är 100% säkert att både du och jag får uppgradera om vi vill dra upp grafik och viewdistance. Den enda jag vet som troligtvis kommer att kunna köra med bra grafik i dagsläget är Jotte med sin nya Core 2 Duo och sitt nya nVidia SLI.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Ja, jag fick starka Iron Eagle-vibbar när jag såg den där AIM-9'an flyga iväg (för er som inte sett Iron Eagle betyder det att något känns väldigt fel). :D

Jaså Jotte sitter på en uppgradering utan att säga ett knyst? Kan det vara därför han har distanserat sig helt från omvärlden och gjort sig oanträffbar via nätet? Han sitter och filar på en överklockning som ska bräcka oss alla i 3DMark06! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Shar

#11
Bara jag som stör mig lite på att de fortfarande blandar USMC och US Army kärror hejvilt? Cobra's och Blackhawks liksom? Hade ju inte varit så svårt att slänga in en Longbow istället o få det korrekt...

En övrig bug som kan noteras i slutsekunderna av megastriden är T72:an som blir påkörd lite lätt, och gör en trippelvolt/snurr i luften. Verkar som att den gamla fysikmotorn ligger kvar och spökar fortfarande. :-/

Edit: Och den kära Mi-24:an är ju borta! Nooo! Den utgjorde ju minst 76,4 % av den vedertagna ryssskräcken...
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Jotte

USMC och Armeenheter har opererat ihop både i Afganistan och Irak, där Apachies stött Marinkårens marktrupper och Marinkårens Cobror har stött armens.
Folk är alldeles för fyrkantiga i sitt tänkade vad det gäller urvalet av enheter, men sen kan man ju tycka att det hade verkat mer logiskt att använda homogent Arme- eller Marinkårsstyrkor.

Som det verkar på bakrgrundshistorian är ju enheterna på ön från början i rollen som rådgivare för att träna de Sydsahraniska styrkorna och då kan man mycket väl tänka sig att olika truppslag fått uppgiften, tex för att tillfredställa några högdjur i Pentagons revirpinkande eller helt enkelt beroende på vilka fordon som Sydsahrani använder. ;)
Om Sydsharanierna nu hade haft Cobror (verkar inte så på bilderna som visats hittils) så vore det ju mest logiskt at skicka dit marinkårens piloter eftersom de är bara de som använder sagd kärra numera i USA.