News:

No significant change

Main Menu

Samband sökes

Started by Finch, January 03, 2006, 19:48:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Finch

jag skulle vilja ha tag i herr "Nauwa". Om det är ngn som känner honom så kan ni väl hälsa att han ska ta kontakt med mig på dett forum. Tack!

ctrl

Du har skickat mess till honom (på forumet)? Så att han inte missar detta meddelande i allt annat...
Control
87th Stray Dogs VFW


Phlerp


Nauwa

Här är jag, vad kan jag står till tjänst med?

Nauwa

Finch

Tjena, din "prova på elev " här, Anders. Vi flög i slutet på augusti med SF 25 an(roteflygning över stan med den andra motorseglaren + en experimentkärra om det friskar upp minnet kanske  :)   ), vi pratade då om att jag kunde "ta med" mig mina prova på lektioner om jag skulle börja ta cert. Nu ska jag börja flyga i Uppsala med deras motorseglare, vore bra om jag kunde ta med dom till klubben i Uppsala. Kan vi ordna det på ngt sätt?

Nauwa

Nämen Tjenare Anders,
Så kul att det löste sig med jobbet för dig, tråkigt iofs att du inte kommer att skola med mig i Valbo FK.  Så klart att vi löser det med lektionerna som du redan gjort.  Du behöver en flygdagbok, om du inte redan har en, köp en på klubben i Uppsala, ta med den till mig nästa gång du är hemma i Gävle så fyller jag i dom lektioner du gjort med mig. Om din lärare behöver så kan han få en kopia på ditt elevkort med lektionerna ifyllda också.
Om du hinner flyga i uppsala innan vi träffas, se till att lämna 3 tomma rader i början på din flygdagbok så fyller vi på efteråt.

Johan

Finch

Schysst, jag pratar med  killarna på klubben nästa torsdag(12:e) sen hör jag av mig!