News:

No significant change

Main Menu

F4AF

Started by cirrus, July 19, 2005, 20:04:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cirrus

Spelade Falcon 3.0 i början på 90-talet (DOS version) och tänkte åter försöka mig på lite aircombat. Jag har försökt skaffa Falcon 4.0 ett tag men lite svårt att finna på legal väg. Som jag förstår det är F4AF på väg att släppas, har släppts, i dagarna. Räcker det att skaffa F4AF så är man "igång"? Ska man tänka på något mer?
För övrigt verkar detta vara ett riktigt trevlig forum och hoppas på många trevliga timmar i luften!

Obizzz

Du skall vara mycket välkommen till forumet.

Ja du behöver bara F4AF så är du igång, när det släpps här har jag inte helt koll på köpte mitt från USA.

Det är just för sådana som dig som F4AF är bra äntligen en enkel installation och en manual som innehåller bara sånt som är aktuellt för den version man ska flyga.

Jag har en känsla av att du kommer ha en hög med frågor så fort du har börjat och då är det bara att fråga på ingen fråga är för dum här :D

En joystick i någon form är väl nästan ett måste helst en Hotas men det kan väl vänta.

Ska du flyga online behöver du teamspeak för att kommunicera med oss andra jag tror det ska finnas en tråd om det här någonstans.

Som sagt välkommen och lycka till med Falcon! :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Ja mycket välkommen! Hänger mest på TS. Det är bara att hoppa in och kolla om det är nån som är sugen.