News:

No significant change

Main Menu

Jag också...

Started by Dubble0zero, June 27, 2005, 10:57:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Då har jag också fallit dit och köppt en platt skärm, jag tog en sväng till elgiganten, och de hade några stycken, men jag var rätt säker på att jag ville ha en samsung, för jag hade hört mycket positivt om de, så då begränsades utbudet till 2 stycken, en 19" syncmaster 910m för 5000 och någon 21"are som kostade runt 10 000, så naturligt blev det en syncmaster 910m...
Hittills är jag nöjd med den, kör med lite annan upplösning nu, har dock inte hunnit testa så mycket i olika spel, men det blir nog bra...

Och till er som var på lanet, ja jag har alltså bytt ut den där "konstiga" skärmen som alla klagade på... ;)
...000... =)

zurgoth

Köpte oxå en platt skärm i våras :) En SONY SDM-HS94P fick det bli, bara haft positiva erfarenheter av den än så länge. Enda svagheten med en TFT är spel som måste köras i en upplösning utanför TFT'ns native upplösning, exempelvis Silent Hunter III.

Men Falcon4 och IL-2/PF i 1280x960 med lite black border är helt ok, kan leva med det. :)

Horizon

Vad som helst måste väl vara bättre än den där CRT-skärmen du hade innan. Grattis till köpet och välkommen till TFT-världen. Du kommer aldrig att köpa CRT igen, jag lovar. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

silent hunter kan du fixa annan upplösning på.... minns inte vilken fil det var, kolla i SH3 delen.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



griffin

Bara att gratulera! Jag är toknöjd med min 913N so far... :D
snappahead