FS 2004 downloads?

Started by BEQ, May 02, 2005, 11:22:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Någon som kan tipsa mig om en bra sida med nerladdningsbara add-ons i form av flygplan och terräng till FS2004? Behöver ett stridsflygplan.

ft

#1
Quote from: BEQ
Behöver ett stridsflygplan.

Trodde du var försedd? ;)

www.avsim.com

http://files.fsnordic.net/Flight_Simulator/Aircraft/Military_Aircraft/
(Har även en del sceneries har jag för mig)


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

QuoteOriginally posted by BEQ
Behöver ett stridsflygplan.

Trodde du var försedd? ;)

www.avsim.com

http://files.fsnordic.net/Flight_Simulator/Aircraft/Military_Aircraft/
(Har även en del sceneries har jag för mig)



Uj. Så intressant bugg så jag lät första inlägget stå. Förlåt för att jag leker med forumet! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Jaså du... som sagt, får inte du nog av sådana dagtid :D

Avsim har en del, men är det ngt mer specifikt du söker så skicka PM skall vi se vad vi kan göra.
snappahead

BEQ

Ft, du har förstört den här sidan... :D Inga knappar sitter ju rätt längre.

Hittade några som jag plockade hem (M346 och JAS 39) och det var det sämsta jag varit med om. Får se om jag hittar något bättre.

Jag letar efter någon som har realistiska prestanda och realistisk cockpit.

Phlerp

BEQ, jag skickar ett ICQ när jag kommer hem. Har en del både bra och komiskt som jag kan dela med mig av.

ft

#6
Jag hittade en J29 som var rätt OK en gång... men realistiska prestanda klarar FS2004 inte ens med småputtret det är anpassat för. Airliners är väl ungefär lika illa. Kommer du till spetsnosar är det nog mest en fråga om hur dåligt det blir. Som att använda skruvmejsel för att måla, ungefär. Det går med en hel del jobb men resultatet blir inte riktigt hundra.

Jo, jag vet att det finns folk här som jobbar hårt på en 37:a och gör ett kanonjobb med att modellera flygplanet. Jag förbehåller mig dock rätten att vara skeptisk angående FQ-modelleringen tills motsatsen bevisats!

Mvh,
/ft
----
Leg. forumsabotör

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

BEQ

Ft: Det var det jag var rädd för.

Phlerp: Har inte ICQ där jag är nu, men du kan försöka med msn enligt mejladress i pm.