News:

No significant change

Main Menu

Världen är allt bra

Started by Jompalainen, April 27, 2005, 14:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Brat


           
QuoteOriginally posted by RedRiver


            wOOt..   :P
Jompa och Weas... Om ni ser en blå (fast jag tycker den är grön, ok blågrön) Volvo 140 -71 och det sitter en yngling i på 22 år som spelar alldeles för hög musik. Stanna mig då och fråga om det är jag.   ;)

Blågrön 140 -71.......JAG har ju en på gården, en turkos (färgkod 104) 142DL  1971 på gården, jag är dock inte 22, men snart det dubbla, stereon har spelat färdigt och bilen har under 7 år väntat på "den sista färden".

wOOt.. Fixa en bild.. :P Ska se om jag har nån.

Brat

Så här såg den ut in sin krafts dagar, nu skall vi bara inte tala om eländet, den är totalt slut, efter 45000 mil och ett varvs renovering av i stort sett allt!
-Brat

griffin

Äkta svensk ingengörskonst när den är som bäst!
snappahead

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mupp

Är det jag som är överdrivet cynisk, eller var det något som swischade förbi Torsåstrakten på väldigt låg höjd under gårdagkvällen, tio/kvart över elvasnåret?

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Brat


            Så här såg den ut in sin krafts dagar, nu skall vi bara inte tala om eländet, den är totalt slut, efter 45000 mil och ett varvs renovering av i stort sett allt!


Vad vacker hon är/var!!! Det sargar mitt hjärta att hon snart är färdig med sin tjänstgöring.

Jotte

#14
Ni får ursäkta mig om ni kan men när jag ser en sån Våldvö tänker jag på: brylkräm, folköl, träskor och slitna jeans som visar halva r**en... :p :D

Jompalainen

QuoteNi får ursäkta mig om ni kan men när jag ser en sån Våldvö tänker jag på: brylkräm, folköl, träskor och slitna jeans som visar halva r**en... :p :D

Hö hö. Jönköping med omnejd är raggarnas hemvist. Jag trodde knappt mina ögon när jag flyttade hit :p


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34