News:

No significant change

Main Menu

Nya Saitek Hotas

Started by Fozz, May 14, 2004, 13:44:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BloM

Tänkte beställa denna godsak så ja får den till jul.
Tycker ni de verkar värt de?? 1300:-
Men den verkar ju underbar =)

BloM

Japp nu är den beställd. Hoppas den ger valuta för pengarna nuda..

Maverix

QuoteInga våldsamma ryck, slit eller sadistiska tendenser á la Maverix

:p  Ja, är man "singel" så är man ganska van vid att rycka i spaken på ett kanske sadistiskt sätt:D  Inget du behöver bekymra dig över Horizonten, då det inte är du som rycker i spaken i ditt förhållande:p

När det gäller SaitekÃ,´s drivrutiner så tycker jag att de fungarar hur bra som helst, lätta att programera och buggfria.
Till de som är "allergiska mot SaitekÃ,´s drivrutiner; ge dem en chans till så tror jag nog ni kommer gilla dem.

Maverix;)

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Maverix

:p  Ja, är man "singel" så är man ganska van vid att rycka i spaken på ett kanske sadistiskt sätt:D  Inget du behöver bekymra dig över Horizonten, då det inte är du som rycker i spaken i ditt förhållande:p

När det gäller SaitekÃ,´s drivrutiner så tycker jag att de fungarar hur bra som helst, lätta att programera och buggfria.
Till de som är "allergiska mot SaitekÃ,´s drivrutiner; ge dem en chans till så tror jag nog ni kommer gilla dem.

Maverix;)

Jag har inga problem med X45:ans drivisar... .. Håller med dig Maverix!!

Control87th

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Maverix

Verkar vara en enkel fix, rapportera när du "moddat" klart Control87th:)

Maverix

Control87th

Rapport:
Det fungerar, enkelt att välja styrka på fjädern genom att använda olika många buntband. Jag har nu tre band, precis som han i länken säger, så kan de fara omkring lite, jag har dock inte märkt något av det.

Liten nackdel, med fler än två band blir det lite trångt för fjädern i ändlägena, jag kommer inte riktigt ut i hörnen av ändlägena nu.

Betyg:
Jag är nöjd, känns mycket bättre i pacific fighters nu, övertygad om att det kommer att vara enklare att lufttanka i Falcon.

Rekommendation:
Testa, kostnaden är från gratis till enstaka kronor , blir man inte nöjd så kan jojjen återställas på mindre än 30sek.

:) :) :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW