News:

No significant change

Main Menu

Bradley Pack

Started by KeyCat, May 12, 2004, 13:41:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

mm, AA kan vara kul, ett annat bra alternativ är Raven shield, men detberor ju på hur många som har det...

Jag körde AA ett tag, men det gick inge bra, alla bara sprang lite överallt, och då blev det inget sammarbete...
Men det är helt klart värt ett nytt försök om vi spelar det och sammarbetar... :)
...000... =)

Phlerp

Jag hänger gärna på. En annan har ju klarat snajperutbildningen :)

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Horizon

QuoteOriginally posted by SledgeHammer


            Men... självklart finns det det.


Ahhhhh... sweeeet! :)

Undrar just hur skönt det kändes i bröstet när den där fyrdubbla saken brakade loss. Något sånt behöver jag i OFP! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Amfslusken

Väcker denna tråden till liv för ett ögonblick. CQB är alltid kul att köra och det är Raven Shield jäkligt bra på. Det finns att "köpa" på DC bland annat och har man en snabb uppkoppling så går det rätt fort att ladda ner. Spelet är på två skivor plus två till om man ska installera extrabanorna i form av Athena Sword-addon. Men det är verklighetstroget som fan och fruktansvärt kul att spela online.
Fortitudo, Robur et Velocitas. 3.Amfibiebataljonen || Karlskrona Kustartilleriregemente KA2 R.I.P 1902 - 2000

KeyCat

#29
Har provat Raven Shield vid ett par tillfällen men har aldrig riktigt gillat det (samma sak med Ghost Recon). Kan inte förklara varför bara är så...

När jag känner för att avreagera mig i äkta "gung ho" stil så brukar jag få min fix med några rundor Americas Army (dock små banor!) eller Battlefield Vietnam. Tröttnar dock ganska fort men ibland kan det vara skoj. Finner dock att jag alltid återvänder till OFP för mer "seriöst" lir :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<