News:

No significant change

Main Menu

Outlook

Started by BEQ, June 03, 2004, 21:07:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Är ett kass program. Jag skulle inte köra det om det inte vore så att det är med Outlook som min telefon synkas.

Problem 1: Då och då när jag startar Outlook kommer jag inte in på min hotmailinbox. Klickar man på den får man bara en tom sida istället för inboxen. Enda sättet att få fram den då är att starta om datorn och starta outlook på nytt.

Problem 2: Aha, tänkte jag. Naturligtvis måste det finnas en del uppdateringar för outlook som jag inte har installerat. Jag drog ner SP3 för office xp liksom den uppdatering som kommit efter SP3. Det löste inte problemet utan skapade ett nytt. Nu stannar allting upp varje gång jag kollar mailen efter som antispamfiltret och en ny funktion i outlook kommer i konflikt. Antispamfiltret vill kolla min adressbok för tillåtna adresser, men det gillar inte outlook, varvid en frågeruta dyker upp för att fråga om jag vill tillåta detta och i 1 till 10 min. Det finns inget val för ständigt... suck... Jag har försökt leta efter någon inställning för detta i outlook men utan framgång.

Är det någon som är duktig på outlook som kan hjälpa mig dessa problem?

/BEQ

JStar

Problem 2: Olösbart. Vi får samma sak för den programvara vi säljer.

/J

TrakDah

BEQ:
En sajt om detta, med (klumpiga?) vägar runt problemet
Men, de flesta program (seriösa) som haft detta problem har uppdaterats med lösningar.

/TD, som gillar Outlook

BEQ