News:

No significant change

Main Menu

Avstängd från ubi

Started by F16_Filur, June 02, 2004, 22:03:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Jag kunde inte låta bli, så jag postade den här tråden:

Which is best: Track IR or the AK-47?

Den blev givetvis låst, så då ville jag tacka moderatorn genom att skriva så här:

QuoteSpetznats562, Thanks for locking my Post...  

I would also like to say Thank you! for locking my thread :happy: I understand all the HARD work u mods and devs put in in keeping all the whiners and a$$hats at bay :mad: Important!! :whisper:

Also big thanks you! to all for the nice input on Kalashnikov! I learn alot, and now know I want to go "the machinegun way" :veryhappy:. Ratatatata... learn to shoot and meet new friends hahaha :) :D Maybe say hello to Michael Moore and Pistol Pete too?  :blink:

Därefter fick jag meddelandet om jag blivit avstängd. Sigh.... de har ingen humor på det stället.

Jotte

Grattis Filur! Du har just tagit första steget till ett friskare mentalt liv genom att  lämna de forumet. :D

F16_Filur

Ja, alla vettiga personer lämnar det. Octav är borta. JJ_alfa stack också för ett tag sen. Inte ens Kurt Plummer vill vara kvar... så nu finns ingen egentlig anledning att gå dit. Utom för att bli upprörd :-(

De är Low-Mac talibaner hela högen. Utan undantag. :-OO

Funderar starkt på att bli en Falconeer-elitist istället... som en hämnd på alla idioter. :)