News:

No significant change

Main Menu

SAS och gamla flygbiljetter

Started by Mr Jim, April 20, 2004, 11:36:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

Jag misstänker att detta är nåt som kanske nån kamrat till mig lurat i mig men har SAS nåt erbjudande angående ett visst antal flygningar och sparade biljetter? Tex om man har 20 gamla resekvitton så får man åka var man vill i Europa eller liknande? Hittar ingen email till SAS support:en så jag tänkte att nån här kanske visste
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Sonnenflieger

Inte vad jag vet, och jag jobbar i firman. Däremot fanns det för något år sedan någon kampanj för dem som åkte på ungdomsbiljetter inom Sverige, om man samlade 20(?) kuponger så fick man en fri resa inrikes. Det kanske är det som din polare menar?
Mission Succés

Mr Jim

Sonnenflieger>Jes det är det jag menar, den kampanjen är long gone antar jag? Har sparat en hemsk massa ungdomsbiljetter nämligen ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

Sonnenflieger

QuoteOriginally posted by Mr Jim

Sonnenflieger>Jes det är det jag menar, den kampanjen är long gone antar jag? Har sparat en hemsk massa ungdomsbiljetter nämligen ;)

Jag vet faktiskt inte! Kolla på www.sas.se -> inrikes/ungdom eller ring till SAS och hör. Var dock beredd på att det kan krångla att komma fram på telefon, SAS i likhet med alla andra stora "moderna" företag vill helst inte prata med sina kunder, så man gör det omöjligt för dem att kontakta företaget genom att stänga alla kontor och telefontjänster osv...
Mission Succés

Mr Jim

Jo jag har märkt det, grattis i efterskott! :)

BEQ

Vad jag vet gäller det fortfarande. Jag pratade med SAS om det förra året och då fungerade det.

/BEQ

Mr Jim

BEQ>Hmm kanske skulle höra med dom, skulle vara intressant att flyga sponsrad till LAN:et