News:

No significant change

Main Menu

Test...

Started by Snajper, February 11, 2002, 19:23:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Obizzz

Men den här är väl ändå äldre Jotte?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

EK EK EK EK.... min första EK idag!:D :)

6 st touch nÃ,´go

Maverix

BEQ

Hmm, hamnade det här rätt Maverix?

Grattis i alla fall - visst är det en härlig känsla? :D

/BEQ

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Maverix

EK=Enkel kommando, jag har "rattat" klubbens lilla PA28Ã,´a helt själv... UTAN att instruktören suttit med.

Som BEQ nämner det är en härlig känsla.:p :) ;) :D

Maverix

Mr Jim

Maverix>Grattis! Mamma tyckte vår nya Volvo var läskig när jag var hemma speciellt när hon provade manicken som kan kontrollera farten åt en, då tänkte jag, speciell känsla när man är fräsch utbildad pilot att låta autopiloten landa åt en (att ta i spaken eller inte det är frågan).
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

Grattis!!! var själv ute och flög i fredags eftermiddag med tidigare nämnd kompis. Helt underbart. Fick mycket beröm efteråt... :D;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO