News:

No significant change

Main Menu

Mer från BMS...

Started by Clark, February 19, 2004, 12:52:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Härligt att lyssna på! Skönt att höra våra försök till brevity som lagom ofta övergår till klarspråk på svenska.. :) Usch vad sugen på F4 LAN jag blev nu...måste flyga lite innan läggdax känner jag..
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Clark

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Bax

Blir oxå sugen på LAN när man hör din inspelning Maverix !
Kul när intensiteten stegras under sweep'et.

Ctrl: var fick du tag på codec (varför byts det codecs hela tiden - jag blir tokig!!)

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

#12
 he he, Här kommer en annan goding, "Svengelskan flödar för fullt" och en svettig Maverix har en hel "klase" med MIGÃ,´ar i aset.:D  MEN KLARAR SIG.:p

http://idg.areno.com/idg14017/patch/021011.zip

Ett OCA strike mot 4 baser samtidigt!

Piloter

1 Maverix
2 Red One
3 ctrl
4 Horizon

Obizzz

har inte lyssnat på den än men låt mig gissa... Maverix klarar sig på bekostnad av Redone, ctrl och Horizon? :p :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

Redone "klappade" katten så han får skylla sig själv:D  ctrl gjorde det han skulle men blev tyvärr söndertrasad av AAA, dock kämpade han tappert med ett skadat F16. :-X  Horizon fällde sin last men hade i slutet problem med landningsstället, tog även en del luftburna mål på kuppen, (starkt jobbat).

Vi hade dock INTE förväntat oss att fienden skulle hinna scrambla så mycket flyg som de gjorde, vi blev överaskade. (tjusningen)

Maverix;)

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl


            Jag skaffade mig officiella divxpro511 utan reklam... Sen fick jag en länk för att fixa problemen i en annan tråd, dock är jag nervös för den sidan, appen då gator är sponsor av den.

(De företag som anlitar Gator eller likande hamnar på min svarta lista på företag som jag i det främsta undviker att handla från)


ACHTUNG UND WARNUNG! Se min tråd under mjukvara, operativsystem och sånt, för att se vad som händer om man installerar skit i systemet. :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names