News:

No significant change

Main Menu

Flyger Nosig fortfarande??

Started by weezer, January 16, 2004, 18:00:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Å jag är på bröllop i Ljungby... men jag fick ju inte skriva i den här tråden, så... hmm...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

Ljungby? Oh fan, nästan min hemstad (gick gymnasiet där). Inte långt från Växjö...

/C

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Obizzz

Cliff Burton dog utanför Ljungby någonstans *snyft* *snyft*
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Sådär, då var den här tråden också kapad. :D :D :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

Haha, det höll inte särskilt länge nä... :)

Men allvarligt talat, om det inte är några fler som kan i morgon kanske vi skulle försöka på söndag istället?

/C

Och förresten så dog Cliff Burton utanför Lagan norr om Ljungby. Bara så ni vet. Och Ljungby är känt för andra saker också, jag kan bara inte komma på nåt nu...
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Mr Jim

Jag skulle kunna tänka mig börja igen med F4, dock är jag helt beroende av att det planeras i förväg vilket datum, gärna en specifik kväll varje vecka/1-2 gånger i månaden eller liknande då jag har börjat überplanerat min tillvaro med min filofax för att avbelasta min redan överbelastade hjärna. Det är himla förvirrande och tids/energikrävande att gå in och titta när folk spontant ska flyga, med IL2 går det ju rätt bra med dedikerad server men F4 känns mer skoj om man är seriös.

Känns som det blir F4 seriöst eller Lo-Mac, har inte tid med båda.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

MrJim: Gör din hjärna en tjänst och köp en Palm =)

ctrl: Jag är gärna med och flyger men tyvärr hänger det inte på det... Diskretmattekursen jag precis börjat på tar sin del av tiden och en bränd algebratenta (arrrgh, varför ska man ha feber och vara snorig hela tentaveckan...?) gör att algebra tar en bit till. Sen har vi ju lite programutvecklingsmetodik också.

Men som sagt, jag VILL!!! =)
Mvh  - Stefan -


Obizzz

Jag tror det beror delvis på att Falcon inte riktigt är lika enkelt att bara köra igång och få att fungera som t ex FB.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst