News:

No significant change

Main Menu

Max Payne 2

Started by TrakDah, January 22, 2004, 16:56:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Så var det klart. MP2 installerades 2004-01-21 14.38 och avinstallerades 2004-01-22 16.53 :D

(fast det är ett bra betyg på sätt och vis för det har hållit mitt intresse uppe gott och väl hela denna tid)

/TD

Lupson

Håller med. Kort, men oerhört välpolerat och snyggt. Fysiken, texturerna, Mona....

För er snuskpellar där ute kan man med hjälp av lite knappttryckningar få spela MP2 som Mona. Naken. :)

Finns även en annan kul grej ifall man tar sig mödan att spela genom det hela på värsta svårighetsgraden..
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Jag vart faktiskt inte så imponerad av MP2. Hade hört så mkt gott om ettan och tvåan, men avinstallerade efter att ha spelat några banor. Men... ska sanningen fram så gillar jag ju inte den typen av spel.  Strax efter installerade jag Call of duty och DET var ett spel helt i min smak. Snacka om adrenalin! :)

Dock måste jag erkänna att den mörka atmosfären i Max Payne 2 lockade fram mina... hmm... mörkare sidor. Blev tvungen att sätta mig och se Dark City en gång till bara för det. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

TrakDah

"svårighetsgrad"? Vart då? Det fanns inget sånt val vad jag såg, bara ett antal låsta banor/spelmodes som låstes upp efter äventyret. Det antyddes att det fanns nåt dolt där, vad är det?

/TD

Lupson

Om man klarar en spelmode så får man tillgång till nästa. Klarar man den "svåraste", vad den nu heter, dyker det upp ett alternativt slut.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Dubble0zero

Jag kan hålla med om att det är kort, men det är bra om man bara vill springa runt och panga lite... :D

Själv har jag bara klarat det på lättaste än så länge, men jag kör nog de andra svårighetsgraderna också, vi får se när, jag spelar inte så jätte mycket åt gången, men det kommer nog... ;)
...000... =)