News:

No significant change

Main Menu

FSAA Med Catalyst3.4

Started by Maverix, May 16, 2003, 08:38:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Äntligen nu kan man köra FSAA med ATIÃ,´s nya Catalyst 3.4 driver HURRA ATI, detta är det bästa som hänt sedan SP3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Maverix

Mr Jim

Jag antar att du menar att man kan föra FSAA i Falcon 4.0? Detta låter super, nu närmar sig sommaren och det blir lite lugnare på skolfronten för mig, ska "bara" läsa 10 poäng freds och konfliktstudier men med enbart hemtentor så hoppas att Sp4 blir släppt innan slutet av sommaren så jag kan börja lira det igen.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

ahh trevligt :) fast tror inte man klarar köra FSAA i 1600x1200 utan problem med prestandan :-/
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Sådärja, installerat och klart. Verkar ju fungera bra. Förutom några irriterande glapp i 2D cockpiten.

Jag håller mig till 1024x768 jag. Så många fler cockpitar att välja mellan =)
Hmm, måste testa 2xFSAA också, det har jag inte gjort.

1600x1200 och 4xFSAA resulterade i ca 17fps här.
1024x768 och 4xFSAA ca 40-60fps i kampanjen över FLOT fast den hamnar på 200 ibland 8-)
Mvh  - Stefan -

Horizon

Låter som det blir att tanka drivrutiner till mitt kort när det kommer i nästa vecka! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Fullstream stöd i DivX spelaren nu också, mina fina lågkvalitesfilmer blir helt klart trevligare att titta på, hehe :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com