News:

No significant change

Main Menu

Sommar uppehåll!

Started by KeyCat, May 04, 2003, 18:24:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Sommaren närmar sig och det blir automatiskt mindre tid framför datorn. Efter samråd med de flesta andra som brukar lira (mer eller mindre regelbundet) på torsdagar gör vi nu sommaruppehåll och drar igång igen när höstmörkret faller. Då kanske vi blivit så pass många att följande mod kunde vara skoj att testa???

http://ofp.info/operationx/

Om någon blir spelsugen under sommaren är det inget som hindrar att vi postar lir i "Online OPF/R" eller håller kontakten via ICQ för en eller annan fix när/om vädret blir dåligt.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

Tror nog att intresset kommer att finnas i sommar också...:D

Det märks ganska tydligt att spelandet går i vågor, nu har det varit ganska lugnt sedan julas (vi är ett gäng som samlas i mellandagarna varje år och lirar lite), för min egen del alltså. Jobbet har sugit mycket kraft senaste tiden och vi går in i högtrycket nu som varar ett par veckor fram (slutövningar) för att stagnera framåt midsommar....då börjar semestern och tid för att sitta lite vid datorn på kvällarna när man lagt ungarna (och frun :-OO ), grillen svalnat och vinflaskan/danska pilsnern uppdrucken :p

Som sagt...viljan och intresset finns.....men tiden....tja, den kommer så småningom....

Tack för ordet

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

KeyCat

#2
Bara utifall jag uttryckte mig oklart så att inget missförstånd sker....

Sommaruppehållet avser bara den fasta tiden 19.00 varje torsdag. Vi resonerade som så att det är bättre att göra ett "officiellt" uppehåll än att det bara rinner ut i sanden när sommaren kommer och folk i allmänhet blir upptagna med andra aktiviteter.

Som tidigare sagts så är det inget hinder för spelsugna att ta kontakt här via forumet, ICQ, TS servern, e-mail eller telefon.

Själv kommer jag att lira OFP en del även under sommaren när/om tillfälle ges. Om inget annat så kan de som gillar att göra uppdrag focusera på att sno ihop bra sådana tills vi drar igång igen när hösten nalkas ;)

Vad det gäller vågor så håller jag med och det gäller inte bara tidsmässigt utan även val av sim. För min del var det länge sedan jag hade luft under vingarna i F4 men vi skall ha nått att göra när SP4 släpps :D

/Christer (a.k.a KeyCat)



>> It's all about teamwork! <<