News:

No significant change

Main Menu

coop någon dag?

Started by Obizzz, April 10, 2003, 18:08:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Jag instämmer!

Som stolt medlem i EAF, div 331 kan jag intyga att MAS som brukar hosta är utärkt värd för våra COOP. Häromdagen var det 25 spelare! den mesta hade bara drygt 200 i ping (56K modem) och inga frysningar eller lagg. Tänk bara på att ha skin download disabled eftersom det tar väldigt mycket bandbredd. tänk själv, 20 spelare som ska ladda hem 20 skins var

Vore hemskt kul om ni ville haka på!

Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Wasp_EAF331

@ ctrl vi kör varje Måndag och torsdag, mellan 2000-2200. Vi har då vår sqn träning som brukar börja med lite DF eller dylikt( dessa servar är då med PW) sen så brukar vi flyga Coops med Mas som host och dessa är det bara att joina om vi inte har något speciellt som vi skall träna på  ;)

Men jag skulla kunna påstå att oftast så finns några 331 eller andra EAf flygare ute varje kväll..Och vi kör bara FB numera :D

griffin

Åh! Jag hakar gärna på nån dag. Var och hur samlas ni?
snappahead

Mas

Vi samlas i Hyperlobby omkring 20.00 - 21.00 varje kväll och sen ofta kör vi framåt natten och det brukar vara stor uppslutning även sent.

Här har ni en länk till Hyperlobby om ni behöver hämta det.

http://hyperfighter.jinak.cz/

Välkomna in och flyg med oss

P.s i lördagskväll var det över 400 pers online i HL så det har blivit stort nu när FB kommit.

EAF331_Mas

Mikke_EAF331

Måndagar och torsdagar har vi träning vilket gör att vi har störst uppslutning då, men samtidigt kör vi ofta med lösenord eller mindre coops för att träna. Men om ni säger till går det nog bra att haka på ändå.

Andra kvällar varierar det, vissa är vi många ute, andra kan det vara i princip tomt på EAF'are.
Mikke_EAF331, C.O. EAF