News:

No significant change

Main Menu

Mänsklig opfor i co-op?

Started by KeyCat, January 06, 2003, 13:42:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

cain

Har ni någon ftp där ni lägger upp alla missions som ni gör ? För ni verkar göra många bra coop banor och det skulle vara roligt att få testa några av dom

//Cain

KeyCat

#9
Låter som en bra början DZ... Balansen är mycket viktig och jag misstänker att vi måste spela den ett antal gånger och ge dig input, sen får du göra de ändringar som eventuellt behövs. Tror att man skall hålla opfor styrkan till 1-2 personer + AI annars blir det mer som ett TDM uppdrag.

cain: Personligen kommer jag att göra mitt uppdrag "Tour of Duty NW" tillgänglig till alla som vill ha den men inte förrän jag är färdig med version 1.00. Vill få allt att funka som jag tänkt samt hinna skriva dokumentation och readme.txt med credits etc.

Om du joinar någon gång vi spelar får du automatiskt över den senaste versionen och kan testa den själva vid ett senare tillfälle. Önskar dock att den stannar inom "NOSIG gänget" tills den är helt klar.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Ja, det var i från början tänkt att man skulle vara VC bara för att vända på det hela...;)
Men sen när jag hade börjat så kom jag på det är välldigt svårt (i princip omöjligt) att få ett verierande uppdrag om man ska försvara nåt, eftersom att fienden alltid kommer att atakera på samma ställe o.s.v. därför tänkte jag att man lika gärna kan köra det som amerikanare också, och så insåg jag att det kaske blir bättre om man har West som utgångsdpunkt, därför gjorde jag det så... Men jag tog inte bort möjligheten att kunna vara flera om man vill, men som sagt, det går att köra med 3 VC och upp till 12 US om man vill... Det är ju bara att inte disabla AIn i trupperna... så det går att köra som man vill...
...000... =)