News:

No significant change

Main Menu

en liten fråga :)

Started by Fancy, August 19, 2002, 01:26:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

hehe själv vet jag inte ens men har alltid startat med nya logböcker när det kommit ny patch så det är nog inge vidare...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Hmm, villkoret blev nog uppfyllt men det var i den vevan jag blev med hårddiskpajj.....

Ca 880 timma, en bunt medaljer och major. Genomsnittsresultat 4.4-4.6 nånting har jag för mig.

Om jag kan få tag i piloteditorn ska jag skapa en ny pilot med dessa som grund. Suger hårt att bli av med allt...
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Jag "bokförde" inte min loggbok första året (skaffade Falcon direkt när det kom ut, förhandsbeställt och allt =) ) men det var bra surt att förlora den jag lyckats spara på i en HDD krash. Och den loggboken använde jag inte för testflygning heller. Ren kampanjlogg... :-X

Kan du maila över loggeditorn?
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Hmm... idé. Ännu ett argument för att jag ska köpa en USB flashdisk, de är rätt behändiga. Men jag vill ha en stor så att man kan ha med sin mapp med uppdateringar till diverse spel, OS, blah blah i nyckelringen. Jag väntar nog ett tag till.
Mvh  - Stefan -

Obizzz

ctrl: skulle du inte kunna ha adressen till Nosig+ i din signatur eller nåt jag är duktig på att slarva bort den :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst