News:

No significant change

Main Menu

Battlefield - igen

Started by griffin, December 13, 2002, 09:44:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Är det nån som lirar eller är det under er värdighet? ;)

Hoppa in på #Kellys.Heroes på QuakeNet på mIRCen om ni är sugna på att lira!

Griffin (där Moriarty)
snappahead

Horizon

Sorry Griffin, hinner inte sätta mig in i ett spel till nu... Läs tidigare inlägg... ;)

Men det hade varit roligt. Jag spelade demot till BF1942 och det var rätt kul faktiskt.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

QuoteOriginally posted by Horizon

Sorry Griffin, hinner inte sätta mig in i ett spel till nu... Läs tidigare inlägg... ;)

Men det hade varit roligt. Jag spelade demot till BF1942 och det var rätt kul faktiskt.

Hehe, jag vet - därför döpte jag inlägget med ändelsen - igen. Kanske nån haft tid att testa tänkter jag hoppfullt.

Kör i en klan som gör det hela så där lagom seriöst men framför allt roligt. Varierande ålder och inte tokseriöst utan mest... ja, för att kunna spela med vettigt folk för det finns så mycket idioter ute på PUB servrar.

Griffin
snappahead

Dubble0zero

Jag har kört lite singel player, jag har *host host*fått*host host* det...  :-OO

Det var rätt så kul ifrån början, men nu har jag tröttnat, och eftersom mitt ex inte är helt orginal så funkar det inte att uppgradera... så därför kan jag inte köra MP...

Flashpoint är det som gäller, det är inte lika hetsigt, och det har mer kännsla... men i bland kan det ju vara kul att bara springa runt och panga lite utan att tänka allt för mycket... =)
...000... =)

griffin

QuoteOriginally posted by Dubble0zero

Jag har kört lite singel player, jag har *host host*fått*host host* det...  :-OO

Det var rätt så kul ifrån början, men nu har jag tröttnat, och eftersom mitt ex inte är helt orginal så funkar det inte att uppgradera... så därför kan jag inte köra MP...

Flashpoint är det som gäller, det är inte lika hetsigt, och det har mer kännsla... men i bland kan det ju vara kul att bara springa runt och panga lite utan att tänka allt för mycket... =)

Hehe, ok, men att köra BF i SP är att missa poängen. Och jag lovar dig, BF behöver absolut inte vara "bara springa runt och panga lite utan att tänka allt för mycket". Det kan vara det och det är det som gör det så skönt, man kan sätta ribban helt efter humör och sällskap och ha hur kul som helst!

Lite av poängen med klanspel är att höja nivån till lite över den du nämner.  Men visst, det är ingen "simulator" som OFP utan mera en arkadversion. Så vill man ha realism så blir man besviken. Vill man ha röj, utan eller för den delen med "tänk", då skall man verkligen ge BF en chans, och då i MP.

Griffin
snappahead

Dubble0zero

Jo, jag förstår vad du menar, men i mitt fall så är det så, på grund av att jag som sagt inte kan spela MP... men jag är säker på att det kan vara kul om man kör lite seriösare... Jag är i och för sig lite för långsam för sådana spel, men det är ju bara en träningssak om man nu skulle vilja köra lite seriöst...

Fast än så länge så klarar jag mig bra med Flashpoint, då hinnar man tänka, och så tycker jag att det är bättre känsla i det, men det är ju individuellt... =)
...000... =)

griffin

Jag får väl ta och sparka igång OFP igen, skall ligga här och damma i nåt avlägset hörn på hårddisken. Jag är inte oäven :)
snappahead

Dubble0zero

You have seen the light... =)

OFP är det som gäller... =)

Nej, som sagt BF kan vara kul ibland, men för mig så finns det inget spel som slår Flashpoint... det finns så mycket möjligheter... jag känner mig lite begränsad i andra spel, men det är klart, Flashpoint är ju ett långsammare spel och det har ju sina nackdelar... men även sina fördelar... och om jag skulle tänka lite snabbare i BF så skulle det nog kunna bli roligare, men som sagt... jag håller mig till Flashpoint än så länge... =)
...000... =)