News:

No significant change

Main Menu

Nu jeklar ska det röjas!

Started by Horizon, October 05, 2002, 18:20:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Ser fram mot lite kul multiplayer-action med er andra inbitna. Till skillnad från F4 så är man ju helt grön när det gäller OFP, så ni får lova att vara snälla mot mig i början... :)

...och förresten, bidrag till min nu något haltande studentekonomi mottages gärna. Särskilt från KeyCat, ctrl och Jotte som tjatat på mig i några veckor... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Du kan få hjälp i 5.56 ....
"Keep the change!!" *ratatatatatatatatata*
(Home Alone you know. ;) )

Skämt-å-sido, kul att höra att du skaffat det Erik!! :)
Har du laddat ner 1.20 + 1.30 + 1.46 patcherna och installerat per de instruktioner KeyCat gave oss andra innan du installerade Resisance också?

Horizon

lol@jörgen ... :p  -  Men var det inte en sån där cool "Tommygun" de använde i Ensam Hemma!? ;)  (Tänkte mest på kalibern).

Jag har inte installerat alls än. Har faktiskt inte ens tagit bort plasten på förpackningarna... Har varit upptagen med "sånt som flickor och pöjkar gör på natta då lampa e släckt" ... :D

Skall se om jag kan få en stund över för installation nu under söndagen. Har tonvis med derivata att räkna... :-X

Angående installationsordning och patchar: Finns det en tråd om detta? Något särskilt jag bör tänka på?

Adjö så länge, nu skall jag äta lite gröt.

/ "He's history!" / Horizonten

Horizon

Tack Magnus!

Jag skall ta tag i detta under dagen.

Det som fick mig att till slut gå och köpa spelet var när jag fick se dig köra omkring i en traktor. "Haha, ett spel med humor!" tänkte jag... :p

Horizon

Hehe... traktorn är det perfekta kamouflaget när det gäller att undvika att röja sina onda ansikter. Man kör helt sonika fram och harvar ihjäl sina motståndare! :)

Uttrycket "att plöja ner allt motstånd" har fått en ny betydelse... :p

Horizon

Tack för en trevlig flygning/mejning med våra små Hindar ikväll. Operation Flashpoint var riktigt kul när man kommit in lite i det, även om det tar några timmar att vänja sig vid kontroller och grafik osv.

Skall se om jag inte kan ändra lite i inställningarna också så att jag hör vad ni säger till mig... ;)

Nu skall jag öva lite så att jag inte blir köttfärs nästa gång vi träffas online!