News:

No significant change

Main Menu

Ryckningar i spaken i Falcon

Started by Swebeast, January 08, 2003, 15:04:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Swebeast

Ryckningar i spaken i Falcon

Jag har installerat NosigÃ,´s SP3 men har fortfarande orolig joystick i spelet trots ibockad "bugfix". Rätt var det är så ändrar flygplanet riktning och jag får korrigera. Detta är i Windows 98....i XP har jag inte det problemet!(?). Någon som har svar på problemet?

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Jag får också ryckningar i spaken när jag flyger F4 med SP3. :D :D :D

Tur att man har någon här hemma som kan åtgärda sånt på ett snabbt och smärtfritt sätt. :)

Swebeast:>> Prova att ringa Hanna Höger, hon brukar kunna lösa dylika problem. :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Swebeast

..kom på i samma stund som jag tryckte på Submit Reply att det förmodligen skulle komma en del gliringar angående ordvalet...:p

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Ja, antingen från mig eller Maverix. Jotte hade nog inte varit sen att påpeka han heller... :D

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -