News:

No significant change

Main Menu

Balkans teatern för SP3 släppt

Started by KeyCat, September 08, 2002, 22:10:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

>> It's all about teamwork! <<

Clark

Jag har laddat ner den och testat den. Verkar funka perfekt.
Flög ett sweep-uppdrag i kampanjen. Fick ner 4 MiG-29:or. Dock träffades jag av flak och lyckades göra en emergency-landning. Landningen var nästan perfekt men taxade rakt in i en taxi-skylt. Resultat: Planet exploderade och jag fick en Court Martial för friendly fire! Ganska hårt att få en CM för att ha crashat in i en skylt!

Annars tycker jag Balkans är mycket bra, betydligt roligare att flyga över än Korea.
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Lupson

Prövade också lite Balkans TE igår ikväll och var helt klart imponerad. Körde en 4-ship strike mot Banja Lukas powerplant och planterade 4 styckna GBU-10 fördelat på 2 skorstenar.... ;)

Allting ser välgjort ut och kampanjerna ser varierande ut, ska testa mer idag. Det enda jag tänkte lite på är hurvida det är nya terräng-tiles? De såg väldigt snarlika Koreas ut men jag kan ha fel.
/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Clark

Balkans består så vitt jag vet endast av gamla tiles. Detta märks väl framförallt på nerladdningsstorleken som endast ligger på 20 mb.
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
SB Live! 5.1

SledgeHammer

ODS kommer att bli ett fint paket med alla deras nya fräscha tiles! :-)
Mvh  - Stefan -

Clark

Angående ODS så är det tyvärr mest öken, så oberoende av nya tiles ser det rätt trist ut. Dessutom är ODS lite tråkig med alla dessa oändligt långa flygtiderna, och ganska enkla uppdrag. Flyg i en timme, släpp en bomb, flyg tillbaka i en timme. Dessutom refuel på båda hållen. Givetvis realistiskt, dock tråkigt och händelselöst (framförallt i multiplay utan accelererad tid).

Så jag föredrar Balkans, än så länge.
Clark

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
SB Live! 5.1