News:

No significant change

Main Menu

Fråga om Cougar/CH Pro Pedals?

Started by Mas, June 20, 2002, 19:26:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mas

S!

Jag har köpt CH Pro Pedals och får väl dem nästa vecka hoppas jag.

Nu undrar jag hur jag enklast ska göra för att alla funktioner  ska fungera till min Cougar ?.

Jag har hört talas om några konverteringskablar ????
Var hittar jag dem eller måste jag be om hjälp att tillverka dom ?


Lite experthjälp önskas om någon vill hjälpa mig med detta.

Mas EAF331

Mas

S!

Jag har hittat denna sidan i Frugalworld och undrar om det är samma du menar CTRL ?

http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?s=da06b7cc9184a03d33d2d5af20d8fb8e&threadid=20737


Var vänder man sig lämpligast för att få ett par kablar gjorda ?

Mas EAF331

SledgeHammer

Jag kan tänka mig att peta ihop sakerna om så önskas. Ska du till Gbg på KVÄKet? =)
Mvh  - Stefan -


Dewe

Har ni läst artikeln om Cougar och CH Pro-pedaler? http://cougar.frugalsworld.com/unsupported.php

Vet i och för sig inte om den är nåt att ha...

/Dewe

Mas

S!

Jag kan tänka mig att peta ihop sakerna om så önskas. Ska du till Gbg på KVÄKet? =)


Det låter som en dröm SledgeHammer och Hur mycket hade du tänkt dig det kommer att kosta ? Jag har eventuellt en kille till som är intresserad av ett par kablar.

Skriv ett par rader till mig så ska vi nog komma överrens om priset tror jag. 036185930@swipnet.se

Och angående Lanet i Göteborg så tackar jag tyvärr nej

Mas EAF331

Mas

S!

Var tog du vägen sledgehammer (Stefan) angående kablarna du skulle hjälpa mig med ?

Du har ju min mailadress så jag är tacksam om du hör av dig

Mas EAF331

SledgeHammer

Jag skickade ett mail till dig häromdagen, fick du det?
Mvh  - Stefan -


Fozz

Ok, jag är förbannat sugen på att köpa en Cougar nu. Ska inte mycket mer till för att jag ska trycka på KÖP knappen, men 3700 spänn på Komplett.se är ju ganska mycket för min lilla plånbok.
Anyway, jag har ett par pedaler liggande hemma. Tror det är några såna CH pro nånting, gameport version. Ingen toebrake eller nåt sånt. Säger ni att man kan koppla in dom i Cougar och använda dom som riktiga roderpedaler??
Det vore ett extra argument till att köpa en Cougar. Som det är nu så kan jag inte använda dom med min nuvarande så kallade Joystick. (Saitek Cyborg 3D).

Alla generaliserar...