News:

No significant change

Main Menu

Patch 1.0.1 now available

Started by watar, August 11, 2009, 23:40:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

watar

Läste precis på ED's forum att patchen nu blivit släppt.

DCS: Black Shark 1.0.1 patch (English)

Black Shark 1.0.1 version is not online compatible with original 1.0 version. Tracks from 1.0 version will not play correctly in 1.0.1 version. Patch should be installed over original version of Black Shark, with no files modified by user or modifications used. Windows regional settings should be set to country setting in compliance with patch language. Activations number is not changed after patch is installed. Current activation will be saved.

Verkar som att man får avinstallera mods innan man patchar...

Sida för nedladdning
Readme.txt

watar

Nya trimmen tar nog en stund att vänja sig vid.

Rivvern_

watar

De har två olika lägen på trim nu, den gamla vanliga samt en variant som kan väljas i Options. Jag upplevde den nya som att man mer eller mindre tappar kontrollen på helin tills man släpper joysticken och återgår till neutral på alla axlar, vilket gjorde att jag damp i backen när jag skulle göra en undanmanöver. Jag gjorde en kraftig dykning bankning, tryckte in trimmen och helin slutade svara utan föll okontrollerat neråt. Vad jag är van att göra är att hålla in trim under manövern och sen släppa efter jag är klar för att slippa slåss med AP'n. Med nya ska man göra manövern och sen trycka trim och släppa stickan. Funkar säkert jättebra när man vänjer sig men just nu är den mest bara jobbig. Tror jag fortsätter med den gamla...
QuoteNEW TRIMMER IMPLEMENTATION

In addition to the original trimmer implementation, in which control input is disabled for 1 second to allow the player to quickly re-center his controls, a new method is included in version 1.0.1, using a different re-centering logic. In the new method, control input is disabled until the player returns the controls to their neutral position. This allows the player to re-center his controls smoothly, minimizing unwanted control input.

En positiv grej är jag gått från ~50 till ~60fps efter update :)