News:

No significant change

Main Menu

IE8 ?

Started by Brat, May 01, 2009, 18:17:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brat

Hej, nog för att jag vet att många använder annat än Microsofts webläsare, men är det någon som har erfarenheter från IE8 som nu ligger för uppdatering på Microsoft Update, jag känner inte för att agera försökskanin åt dem och tänkte vänta ett tag, men känner samtidigt att det är lockande, är det några stora skillnader mellan IE7 och 8?
-Brat

griffin

Jag råkade dra hem den av bara farten när jag körde nya laptopen genom microsoft update. Har dock inte testat den än (dessutom kör jag helst Chrome) men återkommer med en rapport efter lite test. Den såg precis ut som 7:an tyckte jag. Men sen stängde jag ned den efter att ha hämtat chrome :)
snappahead

ctrl

Med tanke på hur ofta IE7 kraschar så är väl risken för att den är sämre rätt låg ;)
Control
87th Stray Dogs VFW


griffin

Jag har inte haft några större problem med 7:an, annat än... well, den suger imho. :)
snappahead

Horizon

Bara en sån sak att en del "funktionsknappar" sitter borta till höger IE7 gör att jag inte använder den.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Fler än jag som blev av med Favoriter vid uppdateringen?

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Quote from: Swebeast on May 17, 2009, 20:38:39
Fler än jag som blev av med Favoriter vid uppdateringen?

Tihi... ;)

Går det att avinstallera/gå tillbaka till tidigare version? Skulle iofs inte tro att favoriterna dyker upp då igen, men det kan vara värt ett försök.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Tur man väntat, jag har favoriter sedan 1997 i min IE7! Om man skulle tappa dem.... skulle nog huven rulla hos M$! >:(
-Brat