News:

No significant change

Main Menu

Russian Airborne Music Video

Started by ft, November 23, 2008, 21:01:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

http://www.youtube.com/watch?v=0rAHrHd2lcw

Kolla in den här liraren! Ni som minns min sovjetiska hjältepose vid senaste LAN:et (bildbevis finns visst också i det Danne postade) så har ni här beviset för att det inte är något jag hittat på. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

omfg, man trodde man sett allt... ibland känns det som ryssarna ligger sådär 20-30 år efter oss andra i tiden...

"ve-de-ve! snebja privet! ultra marina vey nave beret..." ja man säger då det. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Hade dom inte för några år sedan en massa filmer med mycket stål (läs diverse stridsfordon och stridsvagnar) och lättklädda flickor också?

Jag är tämligen säker att jag har sett såna på 'tuben nånstans.
=)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ft

Quote from: Horizon on November 23, 2008, 22:17:43
omfg, man trodde man sett allt... ibland känns det som ryssarna ligger sådär 20-30 år efter oss andra i tiden...

"ve-de-ve! snebja privet! ultra marina vey nave beret..." ja man säger då det. :)

Hmm, så du kan ryska? Från och med du så är du den högst suspekta Östra Horisonten, över vilken en ospecificerad fiende som inte är finnarna kan förväntas komma åkande. ;)

Vad sjunger de? Fattade något om att hoppa fallskärm över Phuket och antog att resten handlade om att dricka färgglada drinkar med parasoll och kokosmjölkessens på stranden... :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus