News:

No significant change

Main Menu

Helsjukt...

Started by ft, August 27, 2007, 19:21:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8893638339723532287&q=su+30

Med motorer som inte stannar ens vid extrema alfa, som 180 grader, kan man göra mycket. Med vektoriserad dragkraft på samma motorer blir det helt sjukt.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

Filmen från samma sida där den flyger med rosa rök är ännu coolare :D
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Horizon

Fan, det börjar likna rymdskepp snart. Eat your hearts out Yankees, när får vi se något liknande från er? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Alltså, det är ju helt otroligt häftigt och jag kan inte tänka mig nåt mer iögonfallande på en flygshow.

Men hur praktiskt är det i ett skarpt läge? Min spontana och högst amatörmässiga gissning är att amerikanarna (och de flesta andra med?) inte bygger sånt därför att man tror att striden är avgjord långt innan sådana där konster spelar någon som helst roll...

Hur som haver, något mer imponerande får man leta efter. Skulle inte ogärna se det IRL :D
snappahead

Horizon

Du har nog helt rätt angående tankesättet griffin. Nu kan ju iofs Raptorn göra rätt fina konster den också, men de verkar hålla det lite mer hemligt. Hur som helst så är ju den typen av manövrerbarhet en stor fördel i WVR-strid då du t.ex. kan utnyttja hjälmsikte och dylikt maximalt. Sen behövs det nog en ft kombinerad med en BEQ och en Magnus för att kunna göra en expertbedömning. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names